Algemene voorwaarden

Thuisbezorgd

1.     De boodschappen worden binnen het gekozen tijdsblok bezorgd.

2.     StreekWaar brengt producten uit de vriezer en koeling gekoeld bij je thuis. Op het moment dat je niet thuis bent kunnen we de houdbaarheid van het product niet garanderen.

3.    Indien je niet thuis bent kan je bij de bestelling aangeven waar de bestelling kan worden neergezet.

4.     Indien er geen locatie is aangegeven en je niet thuis bent tijdens het tijdsblok belt onze bezorger aan bij de buren.

5.    Indien de buren niet thuis zijn om de bestelling aan te nemen als jij niet thuis bent, brengt onze bezorger de bestelling bij Thuis in de koelkast in de keuken. Hier kan je het de dag daarna ophalen tijdens de openingstijden van Thuis. Indien de bestelling de dag erna nog niet is opgehaald wordt de bestelling in de Foodsharing koelkast gezet om verspilling tegen te gaan. Het is niet mogelijk om je geld of je bestelling terug te krijgen.

6.     Indien er omstandigheden zijn waardoor de bezorger later is zal hij/zij contact opnemen om te overleggen voor een ander moment.

7.    Doordat er wordt gewerkt met lokale producenten kan het soms zijn dat een bepaald product dat je besteld hebt mislukt is of om een andere reden niet leverbaar is. De producent zal dan voor een zo goed mogelijk alternatief zorgen.

8.     Indien er fouten zijn in je bestelling of als je feedback hebt kan je contact opnemen via boodschappen@streekwaar.nl. Het is niet de bedoeling om dergelijke fouten aan de bezorger door te geven.

9.    Onze bezorgers zijn asielzoekers die in ruil voor Nederlandse taalles de boodschappen bezorgen. Ze maken graag een praatje met jou. Lees hier meer over dit concept.

Back to Top
Added to cart
Shopping Cart
Close

Geen producten in je winkelwagen.